شهر لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره ماشین لباسشویی اسنوا بخوانید.ماشین لباسشویی اسنوا در حال حاضر یکی از پرفروش ترین لباسشویی های بازار است. اکثر ماشین لباسشویی های این برند از تکنولوژی روز دنیا بهره مند می باشند و دارای برنامه های متنوعی می باشند. بسیاری از افراد معنی کلمات روی ماشین لباس شویی اسنوا را نمی دانند و از قابلیت های فوق العاده ی ماشین لباسشویی های اسنوا بی خبرند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی معنای برنامه های ماشین لباسشویی اسنوا بپردازیم... .

 

 

Cotton

لباس‌های پنبه ‌ای

Cotton eco 

لباس‌های پنبه‌ ای با صرفه‌ جویی انرژی

Synthetic 

لباس‌های معمولی (مصنوعی)

Delicate 

لباس‌ های حریر و ظریف

Wool 

لباس‌ های پشمی و نخی

Hand wash 

لباس‌ های ظریف مانند شستشوی دستی

Quick 30 

شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه

Rinse +Spin 

آب‌ کشی و خشک کن

Drain 

فقط تخلیه

Pre Wash 

شستشوی اولیه برای خیس کردن لباس‌ ها

Rinse+ 

یک بار آب‌ کشی اضافه

Crease Care 

قابلیت ضد چروک برای اتوکشی آسان

Souk 

زمان اضافه برای لباس کثیف تر – خیساندن لباس

Duvet 

مخصوص لباس‌های مخمل

Refresh 

شستشو با بخار فقط برای ۳ تکه لباس

Time Save 

صرفه‌جویی در زمان

Skin Care 

مخصوص لباس‌های که با پوست مستقیما در تماس می‌باشند.

Easy Care 

قابلیت ضد چروک برای اتوکشی آسان

Black Care 

مخصوص لباس‌های مشکی

blanket 

مخصوص پتو یا لباس‌ها یا پارچه‌های ضخیم

Favorit 

قابل برنامه ‌ریزی برای استفاده دلخواه کاربر

Mix 

مخصوص لباس‌ های مخلوط

Alergy Care 

شستشوی ضد الرژی

Silent Wash 

شستشوی بدون صدا

Intensive 

شستشوی متمرکز برای لباس کثیف

Time Delay 

تاخیر در شروع کار ماشین

Intensive 

شستشویی متمرکز برای لباس‌های کثیف

Spine 

معنی spin = خشک کردن، خشک کن

Rinse hold 

توقف در زمان آب ‌کشی تا انتخاب کاربر

Medic rinse 

جهت بهره ‌گیری بهتر در زمان آب ‌کشی

Bio care 

شستشوی لباس لکه ‌دار

Temp 

تغییر دما

Wash +Dry 

شستشو و خشک کن

Boiling care 

لباس بیمار شستشو با بالاترین دما

Bed cover 

شستشوی رو تختی و تکه‌های بزرگ

Bulky 

شستشوی تکه‌های بزرگ

Dry 

خشک کن ۱۰۰درصد

Dark wash 

لباس‌های تیره

Sports wear 

لباس ‌های ورزشی

Steam wear 

شستشو با بخار

Rinse++ 

دو بار آب‌کشی اضافه

No spin 

بدون خشک کن

Wash +Dry 

شستشو و خشک کن

Dry Only 

خشک کن تنها

Cupboard dry 

خشک کردن پارچه‌های کتان و نخی

Iron Dry 

پارچه نخی کتان آماده برای اتو کشی

Low temp 

مناسب برای لباس‌های بدون نیاز به اتو

Eco dry 

خشک کردن اقتصادی

fading clothes 

محو رنگ لباس

 

برای مشاهده فیلم درباره ماشین لباسشویی اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی اسنوا, لباسشویی اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 372 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:27

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره ماشین ظرفشویی اسنوا بخوانید.یکی از قابلیت های بسیار کاربردی در ماشین های ظرفشویی اسنوا، نمایش خطاها و اختلالات به کمک کدهای ارور است. در صورت بروز هرگونه ایراد در این ماشین های ظرفشویی می توان با خواندن کد نمایشی بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی اسنوا، ایراد را به سرعت برطرف نمود. در ادامه قصد معرفی رایج ترین ارور ها در ماشین ظرفشویی های اسنوا را داریم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

  1. کد خطای EO ماشین ظرفشویی اسنوا

هنگامی که این کد خطا بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی اسنوا ظاهر می‌شود، نشانگر  عدم تخلیه کامل آب از دستگاه می باشد. در صورت بروز این مشکل فیلترها باید کاملا شسته و تمیز شوند و لوله های خروجی از لحاظ خمیدگی و انسداد بررسی شوند.

  1. کد خطای E1 ماشین ظرفشویی اسنوا

این کد خطا نشان دهنده ی این است که آب کافی وارد ماشین ظرفشویی اسنوا نمی‌شود . شما می توانید این مشکل را به راحتی و با کنترل شیر های ورودی و شلنگ های آب و کنترل فشار آب برطرف کنید.

  1. کد خطای CL ماشین ظرفشویی اسنوا

این کد خطا در ماشین ظرفشویی اسنوا نشان دهنده ی این است که قفل کودک دستگاه به خوبی کار نمی‌کند که اگر ۴ ثانیه دکمه ی قفل کودک را نگه دارید فعال می‌شود.

  1. کد خطای CD ماشین ظرفشویی اسنوا

این کد در حقیقت پیامی برای اطلاع رسانی به شما از پایان کار ماشین ظرفشویی اسنوا است.

  1. کد خطای F ماشین ظرفشویی اسنوا

انتخاب AUTO SMART سنسور سیستم را فعال کرده و ماشین خود به خود با توجه به چربی ظروف زمان و دمای مناسبی برای شست و شو انتخاب می‌کند.

برای مشاهده فیلم درباره ماشین ظرفشویی اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین ظرفشویی,ظرفشویی اسنوا,ماشین ظرفشویی اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:07

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره تلویزیون های اسنوا بخوانیدیکی از تلویزیون های پرفروش در بازار لوازم خانگی، تلویزیون اسنوا است. این محصول به عنوان یک محصول تولید داخلی توانسته یک تنه با رقبای خارجی خود رقابت کند و به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل شود.

در بازار لوازم خانگی شاهد انواع تلویزیون‌هایی هستیم که دارای امکانات زیادی می باشند و گاهی نیز تلویزیون هایی در بازار موجود می باشند که امکانات کم و قیمت مناسبی دارند. شرکت اسنوا  با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های خانواده‌های ایرانی تلویزیون هایی را در انواع مدل‌های ال سی دی، ال ای دی معمولی، ال ای دی هوشمند، ال ای دی سه بعدی و سه بعدی هوشمند در ابعاد گوناگون طراحی و به بازار فروش عرضه می‌کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کیفیت های تلویزیون های اسنوا بپردازیم.

بررسی کیفیت تلویزیون اسنوا در مقایسه با رقبای خارجی:

بسیاری از افراد به برندهای تولید داخلی اعتماد کافی ندارند و برای خرید انواع لوازم خانگی تنها برندهای خارجی را انتخاب می کنند. اما باید به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر شرکت‌های ایرانی مانند برندذ اسنوا محصولات خود را نه فقط از لحاظ طراحی ظاهری بلکه از لحاظ سطح کیفیت ساخت و قابلیت‌ها بسیار ارتقا داده اند و به رقابت با برندهای خارجی پرداختند.


در رابطه با کیفیت تلویزیون‌ اسنوا نیز باید گفت که کیفیت این محصول در سطح خوبی قرار دارد و در ساخت انواع مدل‌های تلویزیون های اسنوا از قطعات با کیفیت و مرغوبی استفاده شده که همین موضوع باعث افزایش طول عمر مفید تلویزیون های اسنوا شده است. تلویزیون‌های اسنوا از نظر پخش صوت و تصویر نیز به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی‌های روز دنیا عالی عمل می‌کنند و همین ویژگی‌ها سبب شده است تا امروزه تلویزیون‌های برند اسنوا بتوانند به رقابت با برندهای خارجی معروفی چون ال جی و سامسونگ بپردازند.



تلویزیون های اسنوا از لحاظ ظاهر در مقایسه با تلویزیون های ال جی باید هم سطح هستند و از نظر کیفی نیز در شرایط تقریبا مشابهی قرار دارند. از طرفی قیمت تلویزیون اسنوا از برند ال جی و یا سامسونگ کمتر است چرا که لوازم صوتی و تصویری اسنوا در داخل خود کشور تولید می‌شوند و نوسانات ارز تاثیر کمی روی آنها دارد، همین مساله یکی از دلایلی است که باعث شده در بازار قیمت تلویزیون اسنوا 47 اینچ از قیمت تلویزیون‌های برند ال جی و یا سامسونگ با همان سایز و قابلیت‌ها کمتر باشد.

برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,تلویزیون اسنوا,انتخاب سنتر,لوازم خانگی,اسنوا, نویسنده : سارا.ش بازدید : 243 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:07

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره ماشین ظرفشویی اسنوا بخوانید.

ماشین ظرفشویی ها یکی از کارآمد ترین لوازم خانگی است. برندهای زیادی درحال حاضر ماشین ظرفشویی های مختلف با قابلیت های زیادی تولید کرده اند که در این بین برند اسنوا یکی از موفق ترین برندهاس تولید کننده لوازم خانگی می باشد. یکی از دغدغه های اصلی افراد پس از خرید ماشین ظرفشویی اسنوا، بلد نبودن کار با دکمه ها و برنامه های آن است.در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی اسنوا Snowa بپردازیم.

انواع برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی اسنوا:

همانطور که می دانید دکمه های  تعبیه شده بر روی ماشین ظرفشویی اسنوا تنها وسایل برای استفاده از قابلیت ها و فناوری های موجود در ماشین ظرفشویی اسنوا می باشد. به همین دلیل کاربرانی که از این برند از ماشین ظرفشویی استفاده می نمایند حتما بید با معنی کلمات و اصطلاحات بر روی دکمه های ماشین ظرفشویی اسنوا آشنا باشند.

دانستن معنی کلمات بر روی بدنه ی ماشین ظرفشویی اسنوا Snowa و آشنایی با معنی اصطلاحات بر روی دکمه های ماشین ظرفشویی اسنوا موجب می شود تا شما بتوانید در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی اسنوا با خیال راحت و بدون ترس از خراب شدن و به هم خوردن تنظیمات از آن استفاده کنید.

  • دکمه powerروشن / خاموش

دکمه پاور در ماشین ظرفشویی های اسنوا برای روشن و خاموش کردن این وسیله مورد استفاده قرار می گیرد.

  • Start شروع

دکمه استارت در ماشین ظرفشویی های اسنوا برای شروع کردن یکی از برنامه های شستشو در این ماشین های ظرفشویی مورد استفاده قرار میگیرد.

  • Delay Start تاخیر در شروع

برای ایجاد وقفه در شروع برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی اسنوا باید از کلید دیلی استارت استفاده کنید.

  • Program برنامه

این دکمه در ماشین ظرفشویی اسنوا برای اجرای برنامه های شستشو مورد استفاده قرار می گیرد.

  • Half Load نیمه بار

دکمه هالف لود در ماشین ظرفشویی اسنوا در زمانی که بار دستگاه نصف ظرفیت است و برای کنترل مصرف انرژی مورد استفاده قرار میگیرد.

  • Display نمایشگر

نمایشگر ماشین ظرفشویی اسنوا برای نشان دادن کد خطا و ارور این دستگاه کاربرد دارد. همچنین می توانید زمان برنامه شستشو را نیز در آن ببینید.

  • Intensive متمرکز، قدرتمند
  • Eco   اقتصادی، سازگار با محیط زیست
  • Auto خودکار
  • Delicate ظریف، شیشه ای
  • Normal نرمال
  • Express/30 Minutes فشرده، 30 دقیقه ای
  • Rinse آبکشی
  • Pre Wash پیش شست و شو

برای مشاهده فیلم درباره ماشین ظرفشویی اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین ظرفشویی,ظرفشویی اسنوا,ماشین ظرفشویی اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 187 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:54

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره یخچال اسنوا بخوانید.قابلیت یخساز،یکی از کارآمد ترین ویژگی ها و قابلیت های یخچال های جدید بازار است. همانطور که می دانید یخساز در یخچال اسنوا میتواند چندین مدل مختلف یخ به شما تحویل دهد. در صورتی که یخچال شما دارای یخساز باشد قطعا شما باید به خوبی روش کار با یخساز را بلد باشید و بدانید که چطور می توان یخساز یخچال را فعال کنید. اگر نحوه فعالسازی یخساز یخچال اسنوا را بلد نیستید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم. 

نحوه عملکرد یخساز در یخچال های اسنوا به چه صورت است؟

به طور کلی یخساز در تمامی یخچال ها از جمله، یخچال های اسنوا می تواند به دو صورت اتوماتیک و دستی باشد. یخساز های دستی معمولا در یخچال‌های های بالا و پایین و یا اصطلاح کمبی اسنوا میباشد. همچنین یخساز در یخچال های اسنوا یا معمولا بر روی درب دستگاه نصب می گردد و یا روی طبقه بالایی داخل فریزر قرار می گیرد.

انواع یخساز در یخچال ساید و یخچال فریزر اسنوا:

یخسازهای اتوماتیک یخچال های اسنوا شامل تقسیم بندی زیر می باشند :

  1. یخساز چدنی
  2. یخساز پلاستیکی

نحوه خروج یخ در یخچال های اسنوا:

به طور کلی می توان در یخساز های یخچال های اسنوا یخ خرد شده یا یخ درشت را به صورت دلخواه انتخاب کرد. شما می توانید به راحتی و با فشار دادن اهرم یخساز یا دیسپنسر در جلوی یخچال ساید بای ساید اسنوا، یخ دلخواهتان را درون لیوان تحویل بگیرید.

همانطور که توضیح داده شد برخی مدل های یخساز یخچال اسنهوا نیز با ریختن یخ ها در سطل یخ این کار را انجام می دهند و در ادامه باید به صورت دستی آنها را بردارید.

کلید  ICE TYPE برای انتخاب یخ درشت و یخ ریز در یخچال ساید بای ساید اسنوا عمل می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از کلید یا دکمه CRUSH میتوانید یخ ریز و CUBE یخ درشت را که روی صفحه دیسپلی یخچال ساید ال جی که نمایش داده شده است، انتخاب کنید.

 فعال و غیر فعال کردن یخسازی یخچال با کلید ICE ON/OFF

با انتخاب این دکمه مصرف کننده می تواند عملکرد یخسازی را در یخچال های اسنوا فعال نماید و یخساز شروع به تولید یخ کند و درصورتی که نیاز به مصرف یخ نداشته و یا به مدت طولانی از یخساز استفاده نداشته باشند با زدن این دکمه می تواند عملکرد یخسازی را در یخچال ساید بای ساید اسنوا متوقف نماید.

برای مشاهده فیلم درباره یخچال فریزر دوقلو اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال, یخچال اسنوا, ساید بای ساید اسنوا, اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 4291 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:50

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره اجاق گاز اسنوا بخوانید. 

پس از خرید اجاق گاز اسنوا، نوبت به نصب و راه اندازی اجاق گازهای اسنوا می رسد. خوشبختانه یکی از خدمات پس از فروش در خرید اجاق گازهای اسنوا، نصب رایگان اجاق گاز اسنوا است. با این حال یادگیری روش نصب و راه اندازی اجاق گازهای اسنوا ضرری ندارد و بد نیست که این نکات را یاد بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مهم ترین نکات برای نصب و راه اندازی اجاق گاز های اسنوا بپردازیم...

برای نصب اجاق گاز اسنوا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • یکی از اولین نکاتی که در نصب اجاق گاز اسنوا باید به آن توجه کنید، محل قرارگیری اجاق گاز است. به طور معمول اجاق گاز باید در محلی نصب شود که هوا در آن‌ محل به خوبی جابجا شود. توجه داشته باشید به هیچ وجه محلی کوچک و دربسته برای نصب اجاق گاز مناسب نیست زیرا جایگذاری اجاق گاز در چنین جایی خطرناک است و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
  • دومین نکته ای که در جایگذاری اجاق گاز اسنوا باید در نظر بگیرید این است که، اجاق گاز اسنوا را در مسیر وزش باد نیز جای گذاری نکنید.
  • برای راه‌اندازی اجاق گاز اسنوا شما به یک شیلنگ مناسب احتیاج دارید. شیلنگ مخصوص اجاق گاز اسنوا را خریداری کنید و توجه داشته باشید که طول شیلنگ نباید بیشتر از ۵/۱ متر نباشد.
  • پس از خرید شیلنگ حال نوبت به خرید یک بست  برای متصل کردن شیلنگ به لوله‌‌کشی گاز می شود.
  • بعد از متصل کردن شیلنگ و نصب اجاق گاز حالا نوبت به تست نشت گاز می‌رسد. برای این کار شما می توانید مقداری کف صابون درست کنید و اطراف محل اتصال شیلنگ با اجاق گاز را ازنظر نشت گاز،کاملا تست کنید.
  • در این مرحله دیگر نصب اجاق گاز اسنوا به پایان رسیده و دیگر شما باید از این به بعد به بهترین نحو از اجاق گازتان محافظت کنید.

نحوه راه اندازی فر اجاق گاز اسنوا:

  1. مشعل پیلوت اجاق گاز را روشن کنید
  2. یک کبریت بلند یا فندک را در نزدیکی یا درون سوراخ شعله‌ی پیلوت نگه‌دارید تا آن را روشن کند
  3. دستگیره فر را به مدت ۱۰ ثانیه نگه‌دارید تا شعله‌ی پیلوت گرم شود.
  4. فر را ببندید و دمای موردنظر را تنظیم کنیدهنگامی‌که مطمئن شدید شعله‌ی پیلوت روشن است، درب فر را ببندید. دستگیره اجاق‌گاز را بچرخانید تا روی دمایی که می‌خواهید تنظیم کنید.
  5. در صورتی که چندین بار این کار را امتحان کرده‌اید و هنوز هم نمی‌توانید فر گازی خود را روشن کنید، ممکن است در شعله‌ی پیلوت مشکلی وجود داشته باشد، در این زمان شما هرچه سریعتر باید با متخصصین تعمیرات گاز اسنوا تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده فیلم درباره اجاق گاز اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : اجاق گاز, اجاق گاز اسنوا, گاز اسنوا, اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 247 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:35

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره تلویزیون های اسنوا بخوانید.

امروزه تقاضای خرید تلویزیون های اسنوا بسیار زیاد است. بسیاری از افراد برای نصب تلویزیون اسنوا با مشکل دچار می شوند.برای راه اندازی تلویزیون اسنوا در دفترچه‌ راهنمای این محصول نکات متفاوت زیادی گفته شده است اما با این حال در ادامه با ما همراه باشید تا به نکات مهمی در رابطه با استفاده از تلویزیون های اسنوا بپردازیم...

نکات مهم درباره ی نصب تلویزیون اسنوا:

  • توجه داشته باشید که محل قرارگیری تلویزیون اسنوا را به گونه ای انتخاب کنید که  پشت تلویزیون پنجره و یا منبع نوری نباشد.
  • در نصب و جایگذاری تلویزیون به ارتفاع میز تلویزیون توجه کنید. معمولا میز تلویزیون شما باید ارتفاع مناسب و استانداردی داشته باشد تا افراد در هنگام تلویزیون دیدن اذیت نشوند.
  • مکان قرارگیری تلویزیون اسنوای خود  را به صورتی انتخاب کنید تا به پریز برق نزدیک باشد تا شما نیاز به سیم کشی های طولانی از پریز برق به تلویزیون نداشته باشید.
  • نور خورشید ممکن است به صفحه تلویزیون آسیب برساند و بهتر است تلویزیون شما به دور از تابش مستقیم نور خورشید باشد.

نحوه کار با ریموت کنترل تلویزیون اسنوا:

یکی از مهم ترین قطعات جانبی در تلویزیون های اسنوا، ریموت کنترل این تلویزیون ها است. شما می توانید به کمک ریموت کنترل تلویزیون اسنوا، تنظیمات مورد نظر خود را در تلویزیون اعمال کنید. حال در ادامه به نکات مهم در رابطه با استفاده از ریموت کنترل این تلویزیون خواهیم پرداخت:

  • با توجه به راهنمای استفاده از تلویزیون اسنوا برای برگشتن به مرحله قبل از هر دستوری، باید از دکمه back استفاده کنید.
  • در نظر داشته باشید که برای بی صدا کردن دستگاه می توانید با استفاده از دکمه mute این کار را انجام دهید.
  • برای خاموش و روشن کردن تلویزیون اسنوا، باید از دکمه on/off استفاده کنید.
  • برای زیاد و کم کردن صدای دستگاه باید فلش های روی دکمه‌ی کنار ولوم را فشار دهید.
  • برای ورود به منوی تنظیمات از دکمه menu و سپس setting اقدام کنید.

چگونه گوشی خود را به تلویزیون اسنوا وصل کنیم؟

برای متصل کردن تلفن همراه به تلویزیون اسنوا راه های زیادی وجود دارد که در ادامه به معرفی متداول ترین این راه ها خواهیم پرداخت:

  • اتصال گوشی و تبلت به تلویزیون اسنوا از طریق کابل HDMI : در این روش تنها شما باید یک کابل HDMI داشته باشید. به کمک این کابل شما می‌توانید انتقال همزمان صدا و تصویر را با کیفیت بالا از گوشی خود بر روی تلویزیون مشاهده کنید.
  • اتصال گوشی به تلویزیون اسنوا با پورت MHL و Slimport: از آنجایی که برخی از تبلت ها از کابل HDMI پشتیبانی نمی کنند، در صورتی که از گوشی‌های نسخه‌ اندرویدی استفاده میکنید، میتوانید از اتصال با بردهای گفته شده استفاده کنید.
  • برای اتصال گوشی خود به تلویزیون اسنوا در صورتی که سیستم عامل گوشی شما ios باشد، باید از برنامه Airport Express portable hotspot استفاده کنید.

نحوه متصل کردن تلویزیون اسنوا به اینترنت:

برای اتصال تلویزیون اسنوا به اینترنت باید این مراحل را طی کنید:

  • ابتدا کلید Home را بر روی کنترل فشرده و پس از باز شدن Menu، گزینه Setting و کلید Enter را انتخاب کنید.
  • در فهرستی که باز می‌شود Network و سپس Network connection را باز کنید.
  • بر روی گزینه Start Connection کلیک کرده و با آمدن صفحه جدید گزینه Cancel را بزنید.
  • با این کار فهرست تمامی شبکه‌های اطراف برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • نام شبکه وایرلس مورد نظر را انتخاب و با وارد کردن پسورد، به اینترنت متصل شوید.

برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,تلویزیون اسنوا,انتخاب سنتر,لوازم خانگی,اسنوا, نویسنده : سارا.ش بازدید : 4472 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:04

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره یخچال الکترواستیل بخوانید.برند الکترواستیل یکی از قدیمی ترین برندهای داخلی در زمینه تولیدات انواع لوازم خانگی علی الخصوص، انواع یخچال است. در صورتی که شما  به تازگی یکی از یخچال های الکترواستیل را خریداری کردید و به دنبال روش کار با این یخچال هستید، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

روش نصب و راه اندازی یخچال های الکترواستیل

پس از جای گذاری یخچال الکترواستیل در محل مناسب یخچال، حال شما باید یخچال را راه اندازی کنید. برای راه اندازی یخچال الکترواستیل باید طبق مراحل زیر پیش روید:

  1. ابتدا یخچال را از کاور در بیاورید و سپس نایلون قطعات داخل یخچال را هم از آن جدا کنید.
  2. برای راه اندازی و نصب یخچال الکترواستیل، حال نوبت جایگذاری طبقات یخچال می رسد.
  3. پس از جایگذاری طبقات یخچال حال نوبت به قرار دادن کشوهای فریزر می رسد.
  4. در صورتی که برای آبسرد کن و یخساز یخچال ساید بای ساید الکترواستیل خود نیاز به اتصالات شیر ورودی دارید، اتصالات را فراهم کنید.
  5. در آخرین مرحله و پس از تنظیم دمای یخچال بهتر است دستگاه محافظی به یخچال فریزر الکترواستیل خود متصل کنید.

نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید الکترواستیل:

یکی از مهم ترین اقدامات در نصب یخچال های الکترواستیل، فعالسازی یخساز آن است. در صورتی که یخساز یخچال الکترواستیل شما غیرفعال بود، در وهله اول شما باید به دنبال کلید فعالسازی یخساز یخچال بر روی بدنه یخچال باشید. به طور کلی معمولا یخساز یخچال های الکترواستیل به صورت اتوماتیک روشن هستند و نیازی به تنظیمات خاصی ندارند. در اکثر مدل‌های یخچال یا با علائمی به شکل on یا l مواجه هستید و یا با یک اهرم فلزی که باید برای فعال شدن یخساز آن را باید به سمت پایین ببرید.

نحوه خاموش کردن یخساز یخچال برای مدل‌ های که کانکتور این دستگاه در آنها کلید تعبیه شده است، با لمس و تغییر وضعیت دکمه یا کلیدی که در قسمت جلویی یخساز با عنوان on وoff دیده می شود، صورت می‌ گیرد. برای غیرفعال کردن یخساز یخچال الکترواستیل در مدل‌هایی که در طراحی آنها برای اتصال یخساز از دکمه یا کلید استفاده نشده است، اهرمی را که در کنار یخساز تعبیه شده به آرامی به سمت بالا هدایت کنید. اگر یخچال شما از مدل های جدید و پیشرفته است که فعال سازی یخساز یخچال آن نیازمند فشردن چند دکمه است، باید به دفترچه راهنمای یخچال خود مراجعه کنید.

 

معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی صفحه نمایش یخچال الکترواستیل:

برای انجام تنظیمات یخچال های الکترواستیل شما باید این کار را به کمک دکمه های یخچال انجام دهید. در ادامه به معرفی مهم ترین دکمه های یخچال الکترواستیل و کاربرد آن خواهیم پرداخت:

  • Fridge temp: تنظیم دمای یخچال
  • freezer temp: تغییر دمای فریزر
  • lock: جلوگیری از کارکرد دکمه ها
  • Unlock: باز کردن قفل
  • Cancel: لغو کردن دستورات داده شده به یخچال
  • Water: کارکرد آبسردکن
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال , یخچال الکترواستیل, الکترواستیل, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 262 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:24

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره تلویزیون های اسنوا بخوانید.به طور كلي تلويزيون‌هاي اسنوا در مدل هاي مختلفي همچون: 4K ،Full HD ،HD و در اندازه‌هاي ۳۲ اينچ، ۴۳ اينچ، ۴۹ اينچ، ۵۰ اينچ و ۵۵ اينچ توليد در بازار موجود است.تلويزيون هاي HD اسنوا در مقايسه با تلويزيون هاي Full HD و 4K  داراي كيفيت تصوير پايين تري مي باشند اما اين مدل از تلويزيون اسنوا نيز به نسبت قيمت مناسب تري كه دارند، از برخي امكانات و مزاياي منحصر به فردي برخوردار مي باشند.پنل IPS به كار برده شده در تلويزيون هاي اسنوا با كيفيت A+ و نخ بازسازي ۱۰۰ هرتزي، موجب افزايش شفافيت نمايش تصاوير و عدم ايجاد هاله و لكه‌هاي نوري در اين تلويزيون ها مي شود.

در رابطه با درگاه‌هاي ارتباطي تلويزيون هاي اسنوا بايد گفت كه، اكثر تلويزيون هاي اسنوا داراي ۱ پورت USB 2.0، ۲ ورودي HDMI 1.4، يك رابط كامپوزيت، يك رابط كامپوننت، اتصال تلفن همراه، خروجي هدفون، خروجي صداي ديجيتال Coaxial و آنتن RF مي‌باشند. كيفيت صدا نيز در تلويزيون هاي اسنوا بسيار عالي است و در رابطه با تكنولوژي به كار برده شده در بخش صداي اين تلويزيون ها بايد به اين موضوع اشاره كرد كه تلويزيون هاي اسنوا از تكنولوژي دالبي ديجيتال بهره مند هستند.

كيفيت تصوير در تلويزيون اسنوا Full HD، در بخش نمايش تصاوير، صدا، درگاه‌هاي ارتباطي و ... از قابليت‌ها و امكانات بالاتري نسبت به تلويزيون‌هاي مدل HD اين برند برخوردار هستند. تلويزيون هاي فول اچ دي اسنوا داراي ساختار پنل IPS با كيفيت A+ و نرخ بازسازي ۱۰۰ هرتز مي‌باشند. همچنين رزولوشن تصوير اين مدل از تلويزيون اسنوا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بوده و زاويه ديد ۱۷۸ درجه آن، كيفيت صفحه نمايش را در حد قابل قبول و مورد نظر كاربران قرار داده است.

تلويزيون‌هاي 4K اسنوا نيز نوع ديگري از تلويزيون هاي اسنوا است. اين نوع تلويزيون هاي اسنوا، مجهز به فناوري HDR 10 بوده كه موجب نمايش با كيفيت تصاوير و وضوح بالاي تصاوير مي‌شود. علاوه بر اين ها وجود پنل IPS كانال با كيفيت A+ نرخ تازه سازي ۴۰۰ هرتز و زاويه ديد ۱۷۸ درجه، باعث مي‌شود كه شما بتوانيد تصاوير را در اين مدل از تلويزيون اسنوا بدون هيچ گونه افت كيفيت در نمايش رنگ‌ها مشاهده كنيد.

بررسي مزاياي تلويزيون هاي اسنوا:

  • طراحي ظاهري جذاب تلويزيون هاي اسنوا با صفحه تخت
  • كيفيت بالاي نمايش تصاوير در تلويزيون هاي
  • قيمت مناسب تلويزيون هاي اسنوا
  • مقاومت حد بالا نمايشگر دستگاه در برابر وارد شدن ضربه

بررسي معايب تلويزيون هاي اسنوا:

  • سرعت كم درعملكرد تلويزيون (روشن و شروع به كار شدن دستگاه)
  • عملكرد به نسبت ضعيف ريموت كنترل اصلي
  • عدم وجود حسگر نور محيطي
  • محدوديت در حجم صداي خروجي تلويزيون
  • عدم دسترسي آسان و راحت به پورت‌هاي دستگاه
  • محدوديت در وجود پورت‌هاي ورودي تلويزيون اسنوا

 براي مشاهده فيلم درباره تلويزيون اسنوا مي توانيد صفحه ي يوتيوب انتخاب سنتر  را مشاهده كنيد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون, تلویزیون اسنوا, تلویزیون هوشمند اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 268 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:06

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره یخچال فریزر دوقلو اسنوا بخوانید. در حال حاضر باتوجه به محدودیت های واردات لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، اکثر خانواده های ایرانی برای خرید یخچال و فریزر، به دنبال خرید یخچال فریزر دوقلو اسنوا می روند. همانطور که گفته شد، در حال حاضر یخچال ‌فریزهای اسنوا این روزها جایگاه خود را در خانه‌‌ خانوادهای ایرانی ‌پیدا کرده‌ و در مدل‌های مختلفی چون یخچال تک، یخچال فریزر بالا پایین، ساید بای ساید و … در بازار به فروش می‌رسند که در این بین یخچال فریزر دوقلو اسنوا به یکی از پرفروش ترین یخچال فریزر های بازار تبدیل شده است.

 یکی از امکانات فوق العاده ی یخچال‌ فریزر های دوقلو اسنوا، سیستم عیب یابی اتوماتیک است. هرگونه اختلال عملکردی یخچال فریزر دوقلو اسنوا در هر قطعه توسط سنسورهای عیب ‌یاب شناسایی شده و از طریق نمایش کد روی نمایشگر به اطلاع شما می‌رسد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی روش های عیب یابی و رفع اختلالات یخچال فریزر دوقلو اسنوا بپردازیم.

 

روش کار با سیستم عیب یاب خودکار یخچال فریزر دوقلو اسنوا:

 

  1. دکمه LOCK را فشار دهید، همچنین درست در زمانی که دکمه FREEZER SET را نگه داشته‌اید، دکمه   SUPER FREEZER را ۵ بار فشار دهید .
  2. پس از انجام این کار مقادیر زیر به نمایش در می آید:
  • مدت زمانی که یخچال فریزر دوقلو اسنوا کار کرده است
  • دمای سنسور فریزر
  • دمای سنسور برفک زدایی
  • دمای سنسور یخچال
  • دمای اتاق
  • نمایشگر فاکتور P
  • زمان باقی‌مانده تا تعویض فیلتر آب

توجه داشته باشید که باید برای خارج شدن از این حالت نیز باید دکمه LOCK را فشار دهید .پس از ۴ دقیقه به طور اتوماتیک از این حالت خارج می‌شود.

  • ارور H1 در یخچال اسنوا و نحوه برطرف کردن خطا

هنگامی که این ارور را روی برد یخچال مشاهده کردید و همزمان متوجه شدید که فضای داخل فریزر مانند گذشته سرد نیست ، باید بدانید که مشکل ،شارژ گاز فریزر است .

با بررسی دمای فریزر مشاهده می کنید که دما بالاتر از 9 درجه است و اگر بوقی متفاوت را از یخچال شنیدید و یا بوقی همانند باز بودن درب فریزر به گوش شما رسید مشکل از کم گازی یا خالی بودن گاز یخچال فریزر است .
لازم به یادآوری است تا زمانی که دمای فریزر به -16 نرسد این بوق قطع نخواهد شد.
شارژکردن گاز فریزر را به هیچ عنوان خودتان انجام ندهید. از تعمیرکاران حرفه ای برای برطرف کردن این مشکل یاری بخواهید .
با شارژ گاز، یخچال فریزر شما مانند گذشته دارای فضایی سرد و ایمن برای مواد خوراکی است . فقط از تعمیرکار بخواهید پس از شارژ گازمحل آن را به خوبی بررسی کند تا دچار نشتی نباشد .

  • ارور H2 در یخچال اسنوا و نحوه برطرف کردن خطا

نمایش این خطا به قسمت یخچال مربوط می شود ، دمای یخچال شما بالاتر از 18 درجه را نشان می دهد و شما صدای بوقی که خبر از باز بودن درب یخچال را می دهد میشنوید .

اگر گاز یخچال کم یا کاملا خالی باشد ، با این مشکل مواجه خواهید شد. با شارژ گاز، و تا زمانی که دمای یخچال روی مثبت 6 نیاید بوق قطع نمی شود.

با تنظیم شدن دمای یخچال پس از شارژ گاز ،این خطا پاک ویخچالی با محیطی سرد و خنک خواهید داشت.

البته دلایل دیگری نیز وجود دارد

  1. از بین رفتن لاستیک درب یخچال
  2. معیوب بودن سنسور
  3. کار نکردن فن
  4. این 3 مورد قبلا از تست گاز دستگاه باید انجام شود .
  • کد ارور F1 در یخچال اسنوا و نحوه برطرف کردن خطا

هنگامی که این کد خطا بر روی نمایشگر یخچال فریزر دوقلو اسنوا شما به نمایش در آمد، یعنی اواپراتور یخچال دچار یخ زدگی شده است و اواپراتور دیگر فضای یخچال را سرد نمی کند.در چنین زمانی باید یخچال را از برق بکشید و به تعمیرگاه های معتبر مراجعه نمایید.

  • کد ارور F2 یخچال اسنوا و نحوه رفع این خطا

این ارور به معنای آسیب دیدگی سنسوری است که داخل فریزر قرار دارد. در صورت بروز اختلال سنسور فریزر معمولا سوکت سنسور باید توسط تعمیرکار بررسی شود و پس از تشخیص صحیح سنسور  را در صورت نیاز تعویض کند .

البته ظاهر شدن این ارور می تواند دلایلی دیگری همچون یخ زدگی فریزر یا خرابی بردالکترونیکی داشته باشد ، برای تشخیص دقیق باید یخچال عیب یابی شود .

  • کد ارور F3 یخچال فریزر اسنوا و نحوه رفع این خطا

ظاهر شدن این ارور معمولا به علت تشخیص دمای غیر معمول و یا اتصال کوتاه در سنسور یخچال میباشد ، در بیش از 80% موارد با تعویض سنسور مشکل حل میشود .

  • کد ارور F4 و نحوه رفع این خطا

این ارور به معنای اختلال در سنسور یخچال فریزر دوقلو اسنوا است. البته سنسور دیفراست که ابتدا باید جایی که سنسور قرار دارد خوب تنظیم شود و با تشخیص تکنسین سنسوردیفراست تعمیر یا تعویض گردد.

  • کد ارور F5 و نحوه رفع این خطا

با ظاهر شدن این ارور بر روی صفحه برد یخچال می توان متوجه شد که دیفراست یخچال به درستی وظایف خود را انجام نمی دهد. این موضوع می تواند به علت قطع بودن المنت باشد .در چنین وضعیتی تنها کاری که می توان انجام داد این است که یخچال را از برق بکشید و از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید .

  • کد ارور F6 و نحوه رفع این خطا

هنگامی که آی سی حافظه اپروم خراب یا دچار مشکلی شده باشد، این ارور بر روی صفحه نمایش داده می شود . معمولا برای رفع این خطا باید برد الکترونیکی تعمیر یا تعویض شود .

  • کد خطای F7 و نحوه رفع این خطا

در زمان ظاهر شدن این ارور یخچال اسنوا ، فن یخچال را بررسی نمایید. با بازدید دقیق از فن یخچال و عیب یابی و برطرف کردن آن می توان خطا را از بین برد.

ناگفته نماند که با تعمیر و بعضی مواقع که فن خراب شده باشد باید آن را تعویض کرد و فن سالم را که توسط افراد حرفه ای در این زمینه انجام می شود ، جایگزین کرد .

  • کد ارور F8 و نحوه رفع این خطا

این ارور ما را از مشکلی که در فن فریزر قرار دارد ، آگاه می کند. با وجود این مشکل در فن فریزر باید چک شود که آیا مشکل از فن هست یا از قطعات مربوط به آن اگر فن سوخته باشد تعمیرکار باید آن را تعویض کند .

  • کد ارور F9 و نحوه رفع این خطا

با اختلال و مشکلی که در هیترفریزر بوجود می آید، این آلارم برروی برد یخچال روشن می شود. با کمک گرفتن از تکنسین این مشکل به آسانی قابل برطرف شدن است.

برای مشاهده فیلم درباره یخچال فریزر دوقلو اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال فریزر دوقلو, یخچال فریزر دوقلو اسنوا, یخچال اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 1083 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:29

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره اجاق گاز اسنوا بخوانید.

همه ما ایرانی ها با برند محبوب و معتبر اسنوا آشنا هستیم و محصولات با کیفیت اسنوا را به خوبی می شناسیم. یکی از محصولات بسیار محبوب این برند، اجاق گاز های اسنوا می باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی محبوب ترین و پرفروش ترین اجاق گازهای اسنوا بپردازیم.

اجاق گاز اسنوا ساخت کجاست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که اجاق گاز اسنوا ساخت کجاست؟ در جواب به این سوال باید گفت که کاملا مشخص است که محصولات با کیفیت اسنوا علی الخصوص گاز اسنوا کاملا تولید داخل است .

علت محبوبیت اجاق گاز های اسنوا چیست؟

  • استفاده از صفحه نمایش ال ای دی در اجاق گازهای اسنوا
  • استفاده از استیل ضد زنگ بسیار با کیفیت در بدنه اجاق گازهای اسنوا
  • همانطور که در بالاتر اشاره کردیم قطعات اجاق گازهای اسنوا همگی تولید داخلی هستند و در صورت نیاز تعویض آن ها مقدور می باشد.
  • طراحی بدنه ی اجاق گازهای اسنوا بسیار زیبا و متمایز از سایر اجاق گازهای تولید داخل است
  • قیمت اجاق گازهای اسنوا نسبت به دیگر برندهای داخلی و خارجی ارزان تر و مناسب تر میباشد.

چرا باید اجاق گاز اسنوا را خریداری کنیم؟

در حال حاضر تنوع  برندهای تولیدکننده اجاق گاز در کشور ما بسیار زیاد است به طوری که می توان با هر ویژگی و هر قیمتی محصولات منحصر به فردی را پیدا کرد. همین موضوع باعث می شود که این سوال در ذهن بسیاری از افراد مطرح شود که اصلا چرا باید اجاق گاز اسنوا بخریم؟ اجاق گازهای اسنوا چه مزایایی به نسبت سایر برند ها دارد؟

  1. قیمت مناسب اجاق گازهای اسنوا

اجاق گازهای اسنوا در کنار کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند. به طوری که می توان گفت که اجاق گاز های اسنوا نسبت به خیلی از نمونه های داخلی هم ارزان تر هستند و به صورت همزمان امکانات بیشتری هم دارند.

  1. خدمات پس از فروش خوب اجاق گازهای اسنوا

همانطور که می دانید، خدمات پس از فروش اجاق گازهای اسنوا بسیار عالی و فوق العاده است و همین موضوع موجب شده تا خیال مشتری از بابت طول عمر بالای اجاق گاز و کیفیت این محصول در دراز مدت راحت باشد.

  1. حمایت از کالای ایرانی با خرید اجاق گاز اسنوا

امروزه برخی از برندهای ایرانی لیاقت خود را برای حمایت شدن نشان داده اند، برند اسنوا یکی از همین برندهاست که با تولید کالاهای با کیفیت نشان داده که لایق حمایت خریداران است.

برای مشاهده فیلم درباره اجاق گاز اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : اجاق گاز,اجاق گاز اسنوا, اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر,گاز اسنوا, نویسنده : سارا.ش بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:52

در نیلو بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره تلویزیون های اسنوا بخوانید.اگر قصد خرید یک تلویزیون با کیفیت و قیمت مناسبی دارید، بی شک برند اسنوا یکی از برندهایی است که می تواند نیاز های شمارا برآورده کند. کیفیت تلویزیون های برند اسنوا بسیار قابل قبول است و تلویزیون های این برند از امکانات زیادی برخوردار هستند. در این مقاله قصد داریم کیفیت تلویزیون های اسنوا را از ابعاد های گوناگونی بررسی کنیم تا در صورت تمایل برای خرید تلویزیون اسنوا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در رابطه با تنوع تلویزیون های اسنوا باید به این موضوع اشاره کرد که، اسنوا علاوه بر تولید و عرضه تلویزیون‌های HD و Full HD، تلویزیون‌های ۴K خود را نیز روانه بازار کرده است. همچنین تلویزیون‌های اسنوا در ۴ اندازه ۴۳، ۴۹،۵۰ و ۵۵ اینچ عرضه می‌شوند.

مزایای تلویزیون های اسنوا

  1. کیفیت بالای رنگ ها در تلویزیون های اسنوا
  2. نمایش رنگ مشکی به ‌صورت عمیق ‌تر و غنی ‌تر از سایر برندها
  3. کنتراست رنگی بهتر

معایب تلویزیون های اسنوا

  1. زاویه دید محدودتر به نسبت سایر رقبا

معمولا زاویه دید در تلویزیون‌ اسنوا دارای پنل VA به نسبت  تلویزیون‌ های مجهز به پنل IPS بسیار کمتر است. بنابراین در برخی از مدل های تلویزیون های اسنوا، هنگامی که از کنار به این تلویزیون‌ها نگاه می‌کنید، رنگ‌های مشکی آن به ‌صورت خاکستری دیده می‌شوند و باقی رنگ‌ها هم به میزان محسوسی کم‌ رنگ ‌تر به نظر می ‌رسند.

  1. روشنایی کمتر

یکی از مواردی که باید در خرید تلویزیون های اسنوا در نظر داشته باشید این است که در هنگام انتخاب و خرید تلویزیون‌های اسنوا باید بین زاویه دید بهتر و کیفیت تصویر بهتر و کنتراست بالاتر، یک مورد را انتخاب کنید. البته در صورتی که قصد دارید تلویزیون اسنوا را برای یک مکان عمومی خریداری کنید و یا اعضای خانواده شما معمولا در کنار هم تلویزیون تماشا می‌کنند، از خرید تلویزیون ‌های دارای پنل VA این برند خود داری کنید.

یکی دیگر از معایب اکثر تلویزیون های اسنوا، نوع نور پس ‌زمینه آن است. نور پس زمینه ی تلویزیون های اسنوا از نوع edge LED است و لامپ‌های LED تأمین‌کننده نور پس‌زمینه تنها در لبه‌های این تلویزیون تعبیه شده‌اند؛ این چیدمان لامپ‌های LED پس ‌زمینه باعث می ‌شود قسمت‌های کناری صفحه ‌نمایش نسبت به سایر قسمت‌ها نور بیشتری داشته باشند.

در این تلویزیون‌ها در هنگام نمایش تصاویر تیره، بخش‌هایی که در اطراف تلویزیون هستند، نسبت به بخش‌های میانی پرنورتر به نظر می‌رسند و چنین اتفاقی باعث افت کیفیت تصویر تلویزیون می‌شود.

برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی اینستاگرام انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون, تلویزیون اسنوا, تلویزیون هوشمند اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 390 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:33